Alvin och gänget 2

Hello söttisar<333

Idag såg jag på Alvin och gänget 2, dom är verkligen super sötta!<3! Jag har sett ettan också och jag tipsar om dom. Och jag köpte New Moon kalendern! Men jag fick leta i 4 och på den fjärde hitta jag den! Så nu har jag den! Jo jag kommer nog inte blogga så mycket den här veckan för Syrran (halv kusin men vi kallar varandra för Syrror) kommer hitt (hon bor i Malmö) så då vill jag ju tillbringa tiden med henne och inte framför datorn. Men jag kanske kommer blogga lite... Och hon ska vara här i en vecka.

Från höger, Simon, Alvin och Thedor. Thedor är ju söttast (kanske inte på den här bilden men i filmen).

Från höger, Ellinor, Challotte och Britny. Ellinor är söttast här också.

New Moon kalendern.


//Pussisar Andenz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0