Lassie

Hello söttisar<3
Nu har jag fått tag på Anna, hennes pappa hade tagit hennes mobil... Fattar inte varför det var typ för att hon var inne på internet på den eller nåt. Men man kan ju inte ta ifrån nån sin mobil... Tycker jag . Men jag har precis sett på Lassie den är faktiskt jätte bra! Hon är så sött lila Lassie. Men idag var jag oxå och gick en promenad med Foxy. Hon är så sött hon med. Men ikväll ska vi till Farfar och Anne (Anne är min låtsas farmor) och fira lite jul. Anna har tydligen slutat blogga =( Men jag hoppas att hon börjar igen för hon skriver så bra! Min lila Anna... Hmm vet inte vad jag ska skriva så här kommer en bild på Lassie.



//Pussisar Andenz<3

Kommentarer
Postat av: Diziz

Anna harinte slutat blogga hon har börjat en annan blogg på bloggplatsen.se typ

2009-12-30 @ 20:29:37
URL: http://diziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0