Hemma igen

Hejsan söttisar<3
Nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem igår kväll men det var för sent för att blogga. Idag har jag varit och köpt jul klappar. Ni tycker säkert det är sent men vi var ju i Egypten och fira jul och därför har jag inte hunnit köpa några julklappar. Och idag ska vi ha en liten mini julafton... Nu vill ni säkert se några bilder från Egypten och det ska ni få men jag orkar inte ladda upp dom just nu men ni ska få se dom (frast när vet jag inte...) Men nu ropar mammma att Tuss är bussig (hon lagar mat) så jag måste leka lite med henner eftersom att hon inte gillar snön. Men nu vill Tacka Anna/Pefi för att du har gäst bloggat så mycket! TACK!!! Och så måste jag ju säga God Jul!!!



//Pussiasr Andenz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0