God Jul

Helllo söttisar<3
Jag har just läst ut När jag hör din röst igen så nu har jag läst den 2 gånger! Igår hade vi ju en mini jul och jag fick många fina saker, Ljudet av ditt hjärta (Jeppe) Twilight skrivböker (mamma och Olle) New Moon film affishen inrammad (mamma och pappa) Twilight skivan (mamma och pappa) New Moon skivan (mamma och pappa) Swartlings jacka, stallet där jag rider (mamma och pappa) högtallare till mob (mamma och pappa) två väskor (mamma och pappa) mm. Och så åt vi en god jul middag. Hoppas ni oxå fått äta en massa god jul mat! FAst på Akassia (hotellet vi bode på i Egypten) så fanns det 180 rätter att välja på Jul bordet. Fast det mästa var inte så gott. Och det fanns ingen jul skinka mm. Men det är så härligt med all snö utte! Tycker inte ni? Jo Anna jag vet en till som inte gillar snö, Tuss! Men nu ska jag läsa alla inlägg som Anna/Pefi har skrivit!



//Pussisar Andenz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0